solen skiner och sånt ju

hejhej kära blogg.

ja, idag är det örsta april och torsdag. skärtorsdag och dagen då jag åker tll pariiis. som jag nog inte ens har sagt i bloggen innan att jag ska. Har inte tänkt på det alls typ. Men nåja ska väl prata om igårkväll. Först köpte vi påskagodis, sen åt vi och sen vare bio. Filmen var rätt bra faktiskt, men ungen var creeeeeepy! Hon var fjorton och lät som tio, max! Det gillar inte jag. Men de följde boken fint och jag gillade det. pappa skrämde dock upp mig i bilen med prat om sinnessjuka. fyfanfyfanfyfan. Jaja, nu är det sol och min natt och morgon har varit fina tack vare älskling. :D me lovie, som hon skulle säga. nej, nu skriver vi inte mer, slut.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag saknar dig jättejättejättejättejättejättejättejättejättemyyyyyycket!!!!!!

2010-04-01 @ 20:24:59
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Sharon

Bio? Vad är det nu för bokfilm jag inte varit uppmärksam nog att uppmärksamma på bioduken?

2010-04-04 @ 03:58:47
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå fy dig som e i paris när ja e sjuk :(

2010-04-05 @ 15:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0