sömngångaren Emma Rävås

Emma är trött som en rot. Det där var jättesmart i mitt huvud. like..trött som rötter, fast inte. fattar ni? Eeehh, nää. skit idetdå. Nu har jag sen sist typ pratat med hannah och försökt att inte fucka uppregina-talet. kanske klarare. men kaönske slipper att göra det imorgon och då blir jag lycklig. Hannah sjunger långt borta i köket där hon äter glass och shit. Jag träffar henne om två dagar. Och onna. <33 har jag ens skrivit det här?xD jaa jag ska till stockholm på lördag yesyes. det känns ju bra att säga nu men jag kanske redan har sagt det men skit samma nu borde jag plugga, eller plogga som jag säger. fast inte sådär som ingemar uttalar det, alla ni som har ingemar. nää, inte liksom plogga. näää. okej nu går jag...

Kommentarer
Postat av: Hannah

yayayayayayayaaaay!

2010-04-29 @ 22:20:28
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

nooo non no no neeeej åååhh neeej / :(

2010-04-30 @ 07:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0