värmen kväver mig härborta

ja, varmt som i helvetet är det. Och jag blåågar nu lite snabbt medans älskling är borta för vi konverserar. Hon lyssnar på good enough, men det vet hon ju inte om, eftersom hon är orta. Vad kul! Jag vet men inte hon. Fy fan för denna jävla värme! Och ja har jag nåt mer att säga? Mitt mood just nu är väldigt grabbish. Jag vill ha någon att vilja ha. Haha nej jag är inte konstig. Jag vill ha en tof-romans. fast utan kylie. hon..behövs inte. fast jag gillar kylie som person. Hon är söt och spelar drums och har allmänt kass kontroll på sig själv men hon är en jävla bra människa. Hon hatar mig, however. Undrar hur många som just nu undrar "vad i hela fridens namn pratar hon om?". Då kan ni keep on wondering för av mig får ni inte ett enda svar. Det är svaret på frågan som syster skulle säga. Och nu kom hon så jag går!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du har verkligen hybris när det gäller antalet av dina läsare. De som läser vet nog vad du pratar om har jag en känsla av. Speciellt som du berättar för alla som lyssnar. ;)

2010-04-25 @ 20:24:18
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0