yesterday upon the stair, I met a man who wasn´t there

Trötthet och dåligtmående överväldiagar mig när jag ska skriva om denna dag. På morgonen jobbade jag lite om regina inför the oral thingy och sen var det spanska och no. tomt. soppa och franska där Agnes gav mig väldigt mycket pleasurepain för att jag inte lyssnade. Det gillade jag väldigt mycket.:D det har alla gjort idag känns det som. hemkunskapen var ÅNGEST och sen var det hemåkardags. Sara lyssnar på melissa horn. men tack för i helvete. precis vad jag behöver just nu! Ja! Så glad blir jag. Nu hon inte lyssna den längre. hon lyssna onnas andetag-lista. då jag ju sakna! Jaja, vad har jag mer att säga? Sitter här och läser annika bengtzon, messar med Hannah, sörger mina naglar och ivll typ gråta eller tröstäta. ge mig kakor. men jag tar inga kakor. good girl. typ. Men om sara går springer jag och gör det. det vill jag att hon gör. jag vill att alla går. jag vill bo själv. få välja själv vem jag vill ha omkring mig. inte ha präss att vara med människor, och inte behöva tigga om sällskap heller. vill bara ha kontroll över var jag är och varför. och vill att min syster slutar ge mig ångest där ute så att jag sakta bryts ner till tårar. och jaj ag älskar det. nu måste jag sluta spy ut random ord som inte betyder något. vill sluta med att den där låten låter om en regina-låt. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vilken låt låter som en Regina - låt?

2010-04-26 @ 17:41:36
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

såja älskling, keep fighting! Men ensam ska du inte bo. You wish. You and me - två unga..ungar, ut i livet tillsammans! Ehh, ja, typ. x''D Min poäng var att vi ska bo tillsammans. Om du fortfarande vill? :) Jag är inte snäll och frågar, jag är motagerande. :D

2010-04-28 @ 01:04:11
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0