cutest!

Familjens lilla sötiskatt ligger i mitt knä och det är fredag. Jag kunde ha mått jättebra ohc det gör jag också på ytan men under det suger allt och nu dissade katten mig! Han hoppade upp på mitt keyboard istället och förstörde för mig. Endearing.:) han gillar verkligen mitt skrivbord tror jag, och den här dagen...nej, den har inte varit så bra nej. Har känt mig som ett fetto hela dagen och proppat i mi chips, så jag får nog träna ikväll också. Skrämmandeatt jag gjorde det igår tycker jag, men det är lika bra att hålla i nu när man ändå håller på. :D beror på om nåt bra ses där nere ikväll. Men hallå låt min dator vara!:D och mina grejer också, preferably. Usch, fysiskt mår jag verkligen jättedåligt nu men det är fredag och man kan inget annat än att orka!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0