det kommer ordna sig, det gör det alltid

Idag var jag alltid hos Cia och åt pannkakstårta och kladdkakemuffins som var totalt underbart. Vi spelade spel och alla var roliga.:D tvingades även smaka coca cola zero, huuuu, så vidrigt. kul eftersom vi baktalade det senast igår.;)

Sen åt jag extremt mycket tacos (för att vara jag) och pratade med älskling som nu är i stockholm. Försökte muntra upp henne lite men nu sover hon (antar jag) så jag sitter och äter chips, chattar och ska snart lägga mig i min säng med nya nalakan. Ska bara skriva lite citat.

vi spelar med andra ord.
johanna> det finns prinsar och...
amanda> korv!

mamma: vad pratar de om?
jag: de pratar om dem. inte om oss.
mamma: ja dem, vi.
jag: nej, vi är inte dem.
mamma:
jag: vi är vi.
mamma: är vi vi? jag trodde vi var dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0