jag har saknat mig! Har ni?

Heejjj!
Ja, rubriken är inte såå konstig. Eller jo. Jag sjöng just (sjunger inte på riktigt när jag är borta) och insåg att jag hade saknat min egen sångröst. Ibland är mitt självförtroende typ äckligt.:D

Jag är iallafall i Lund nu! Har idag åkt bil och hämtat upp vår nya katt, ännu inte namngiven, men söt som fan. Vi har mest haft trevligt i bilen och sen jag kom hem har jag talat med Hannah. Hon läste failboken för mig och det var himla trevligt!:D det har faktiskt varit fina semesterdagar, fastän jag blev kallad ohyra. Man känner sig så himla älskad.:D men Sara har börjat ta upp musikanalys, på ett spännande sätt. Vi lyssnade på den där låten om att hoppa ner från eifeltornet och i refrängerna får tedd stöd av en massa grabbar. "tänker de masshoppa leler?" undrade hon. Samma i "ajajaj, det bultar ohc det bankar"(pappas fel att vi hörde den!!), då joinar några kvinnliga körsångerskor. Blev de lämnade av samma tjej som han, undrade vi. å är det ju i rent, en musiakl alltså, där sjungen en kille och en tjej en duett om tjejen som svikit dem. Awesome.:D nu sitter jag här och äter chips och chattar med min Hannahunge som kommer i övermorgon!!! Hejdå allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0