so let´s quit this shit

Fredag. Började med matte där jag lyssnade på fin musik och räknade och kände mig skill. Idrott med simning där jag saknade mina och Sbs dagar med simhall och snabbmat. lunch där vi satte oss vid bordet två minuter innan vi började. vi skulle även hinna ta oss till magleskolan yay. där var det musikteori, som kändes helt okay, Per skulle visa några låtar med de vanliga fyra ackorden och alla var med i 4 chords. jag hade ganska kul åt detta faktiskt. sen klassfluff och sen hem för ett par timmar med älsklingen i luren. Vi talade om allt gnäll man kan gnälla (läs: jag), hon sjöng mycket vackert (till och med finare än vanligt) och jag var helt slut. Borede alltså sova nu. verkligen. och för att fullborda detta inlägg kan jag säga att ni inte vill gå in i mitt huvud idag. oj vad rädda ni skulle bli...eller förvånade...eller bara trötta.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0