the time is nothing

Vad g;r man om man t'nker helt sjuka saker hela tiden? Jag har konstiga känslor och behöver nåt men jag fattar inte vad. Behöver något att känna, eller hur man säga. Fast inte sånt jag vanligen känner. Det är en konstig känsla. Som om det finns en massa känslor jag aldrig har känt som jag verkligen vill känna! Men så kan det ju inte vara. Men det känns ändå så! Jättekonstigt. Iallafall så är cola jävligt gott och jag är läskigt läskigt läskitgt sokcerberoende och jag känner mig som Tildah hur kan jag göra det? Jag vet väl inte hur hon känner sig? Men det g;r jag. Jag vill krypa under skinnet p[ n[gon bli någon annan bli vad som helst fast inte av någon anledning. I övermorgon kommer Hannah och det är underbart så jag vill nog inte vara någon annan men i höst vill jag det. Jag vill förändra något men det säger jag hela tiden men sen kommer jag inte på nåt. Men jag vill skaffa mig en stil som verkligen är jag, hitta hem i mig själv om man så vill. Hitta hem i mitt utseende (aka: känna mig vacker och inte ful, vad än alla säger), min sångröst, mina känslor och mitt bettende. Vad ni vill. Jag vill dränka alla mina grabbar och jag vill samtidigt gå tillbaka till flickan som inte fattade att hon var dum i huvudet och gjorde massa misstag när hon tänkte på dem fast det gjorde jag väl men jag brydde mig inte. Jag vill tillbaka till när jag trodde att de skulle komma helt på allvar och jag vill tillbaka till tiden när det spelade någon roll. Fast jag vill nog bara tillbaka för att känna mig lite hemtam någonstans. Det är väl det det handlar om. Min värld just nu är så oförutsägbar och bergochdalbaneaktig lite som kokainmissbruk fast det vet jag inget om så eh varför skrev jag det? För att det lät fint i sammanhanget kanske fast det gjorde det väl inte ens. Alltså seriöst jag har ett helt liv framför mig och det är så himla mycket jag måste tänka innan dess. Fast hälften av mina tankar handlar om saker jag inte bryr mig om. Säkert hälften av detta inlägg också. Eh, ja, detta inlägg hade ingen substans men ville visa hur det ser ut inuti mig. Jag vill göra print screen på mig själv och se vad jag får ut, kom jag på nu. det är ju jättesmart. då kanske jag får en bild av hur jag bör se ut. :) jaja, nu ska jag avsluta. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0