yesterday, all my troubles seemed so far away...and they still dooo!

Hej hopp, detta är mitt måndagsinlägg. Jag kunde ju ha skrivit det igår, men det gjorde jag inte. Dagen började med spanska där vi repterade, och ensemble där vi spelade samba. Det var fkaitkst väldigt roligt att hamra på random instrument, men jag satt bara och tänkte på jordens undergång. Liksom, vadå domedagsmusik? Bom bom bom, låta, jätteödesdigert!:D

Sedan var det lunch då jag satt med Vera på en trappa och umgicks en lång stund. Det var himla trevligt. Eftermiddagen bedrevs med svenska och engelska, och sen hem. Nästan direkt åkte jag, pappa och Sara och stooorhandlade vilket alltid är kul när hon är med. Då blir det alltid nya roligheter som införskaffas. Sen blidde det hemfärd, middag och datorsittning. Sen ett väldigt awesome phone call med älsklingen. Jag spammar inte alls min blogg!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0