a shotgun blast as new years past

nu är det dags att springa ut snart tror jag minsann! men jag ville bara säga tack för det här året. nästa år, har jag bestämt, ska jag skärpa mig. jag vet inte hur riktigt än, men en sak jag ska göra är att hitta nåt för min inre demon att göra om dagarna. hon håller inte med.;) Lukas gillar inte raketer, men jag gillar det mesta. nästa år ska jag inte bryta ihop lika mycket. jag ska gråta mindre och jobba mer i skolan. fast jag lovar inget. säger bara vad mina föresatser är. sjunga och skriva och mög ska jag också göra. och hitta på nya awesome uttryck så ni hatar mig lite mer än ni redan gör. mwaaahaaa. :D alltså, nyårsafton är en sjukt konstig dag. alla är väldigt högtidliga och konstiga hela dagen igenom känner jag. man bara sammanfattar och lovar och grejar. så sjukt mystiskt egentligen. hej det är bara en nolla som blir en etta. or vad stört det kommer bli! nej, nu måste vi väl ändå gå? hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lovar inget denna dag - Jag funderar på vilken låt jag ska ha på min begravning istället...

/Barney-Aaaaaaweeeessssooooommmeee-grymt-nöff-gris-spädbarn-liten människa-hobbit-Bilbo-blommor-Tora & Emma-De bästa mänsker nånsin funnits<3

2011-01-01 @ 00:30:38
Postat av: Ronja

Gråta är bra! Det är starkt att bära upp svagheterna. Men det är bra att skratta också :d

2011-01-01 @ 21:30:55
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0