det finns ingen klibbig sarkasm

hej här sitter jag och skakar och är helt shocked och typ dör. av onnas nya låt. men den ska jag ju inte blogga om.

mina dagar har flutit på. igår börjades det med 16 tons som vi äger på, säger vi alltså, och sen hade jag svenska och kör och mög. På kvällen pratade jag med Hannah, umgicks lite med mig själv och badade. dagens höjdpunkt var att börja sjunga sweet dreams som felix spelade med frida på tämma. the small things...so tragic.

idag då, jag har mest gjort ingenting. jobbade typ ingenting, men hade en mycket trevlig lunch där vi testade att slå huvudena i bordet ("det skramlar mer än vad det gör ont! så värt det!") och hadere bra. har haft sånggrupp, och nu måste jag plugga men jag är för glaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0