hur många sprudlande murar har du sett i dina dar?

Idag har varit en ganska fin dag. Jag spenderade en stor del av den med två olika hörlurar i öronen; en med en sovande Hannah i och en med ingemar i. det var trevlans. har även lyssnat på på minuten med far, fått lite ischoklad av mamma, börjat på Hannahs skokartong, skrivit en spontan dikt om henne när jag bara pratade och pratade som jag då sen skrev av till en 36 ways of saying I love you och sjungit. Fast såfort jag sjunger börjar jag typ hosta. förut hostade jag så jag fick ont i ögat. det tycker jag är himla bra gjort, faktiskt. jag mår väldigt väldigt bra just nu. ajg typ sprutar ut bramående. förut hade jag en läskig battle med min inre demon, men hon har nog lagt sig ett vila efter en dag av evigt hemsökande. jaja godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag skulle nog behöva den där listan! Jag gillar ju inte jag älskar dig som utryck :d

2011-01-01 @ 21:34:43
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0