it´s not so bad, it´s not so bad...

hejhej, kära ankor. idag är det matte och jag tänker inte ens tanken attj obba med matte. det är väldigt dumt av mig. isåflal kunde man ju tänka sig att jag ksulle jobba med min rapport, men...nähä. eller plugga till mitt gemuprov imorgon? vad sägs om det? nääää. istället sitter jag och bloggar och längtar till maten som är snart. jullunch. jävlar vad jag ska äta. jag är så hungrig, så hungrig, så hungrig. ack, ack. tänk om lite mat hade funnits här. och varför luktar det apelsin överallt? undrar bara. ingen pratar om något kul heller. böhöhö. regina är suspekt som sushi eller nåt (erkänn att sushi är suspekt...rå fisk...) och ehennes studiomojs är dåligt. varför talar de om grapefrukt? gräpfrukt, säger ingemar att det heter. det heter det inte lilla barn. älska kontrasterna i min spellista laltså. och snart mat snart mat snart mat! klockan tickar, kom igen nu, ticka fortare! gör en tempoökning och ticka i takt till en riktigt snabb låt! nu vet jag ingen, dock. snälla, detta inlägg suger, snälla ge mig mat nu! min blogg handlar typ bara om mat känns det som ilband.>:D för övrigt äter jag jättemycket denna vecka. i förrgår åt jag en hel tallrik karbonara, en banan och var sen ack så hungrig. igår åt jag två hamburgare till lunch och sen åt jag massa grillad kyckling med potatissallad. och...ja, jag var hungrig. ja jag vet, hur konstigt är inte detta?: jaja, ska avsluta med ett par råd...
-när du tar choklad i en automat, gör då inte som Sara. *sätter i tre kr, trycker på start* omg det rinner! juste, muggen...
-ta aldrig en stor klunk choklado ch motivera med "jag ivlle kolla hur varmt det var".(that was me though...)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag hade också något ryck typ förra veckan... åt massor, speciellt på kvällarna.

2010-12-19 @ 15:54:33
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0