it´s the calm before antoher storm

Alltså, jag är störd. På riktigt. Alla vet att jag på senare tid har fallat deeply in lööv with the killers (fast hej, det visste ingen, vad skoj) och i högsta grad med sångaren. inte på något personligt sätt, men ändå. och ändå...skriver jag hans namn fel. inte ett stavfel heller. jag skriver brendán flowers, hej, han heter brandon...ehehehe...

jaja, den här dagen började fint med en brittisk driver. ja, alltså, på riktigt. så lycklig jag bleeevvvv.:D och sen var det lektioner. spanskaprov, halo var i skolan så jag åt med henne och ototone. :) sen datakunskap där jag jobbade med petter, som alltid är lika positiv och mystisk. vi pratade om julen och olika årstider och jag sa konstiga saker som "det är för bra för att bli bra" och "det är så lätt att detb lir svårt" samt klassikern "jag har inte rätt när jag har fel, men annars så".
jag: man ska inte tänka så mycket, så jag tänker nästan aldrig.
petter: nej, tänk inte!
jag: precis!
p: man ska vara impulsiv och göra saker som faller en in!
jag: jo, men det faller aldrig något in i mig. ...där ser du! jag kan inte tänka!

sen hade jag sång, som jag sög på, och sen klipte jag mitt hår och gnälde för mamma och frisören om att jag ville färga håret. here we go again. när ska jag lära mig, egentligen? Jag ivll ju bara ändra något i mitt liv. vad som helst liksom...

imorgon åker jag!!!!!!! jag ska till huvudstaen!!!! ville bara sägare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0