jaemn, eh, ja. hej?

Jag har suttit och funderat på en rubrik alldeles för länge så nu gav jag upp. Jag sitter och läser om trasiga människor och ska sen skriva om likadana. inte undra på att man itne är på topp. Man blir väl inte det, antar jag. fast ingenting är fel. känner mig bara...äsch. wtf, jag ska skriva lite mer och få ut trasigheten innan jag åker till skolan om en timme och träffar folk och allt vad det nu heter. Men jaja, igår köpte vi julmust i små flaskor och det är inte förrän då som jag får julkänslor. det är bland det finaste. jag vill ha en ny, men kan lyckligtvis inte öppna dem. vet inte var flasköppnarsaken befinner sig. men maria hade ett lamm med svarta ögon. om vi leker väldigt tyst, min älskade, måste Maria aldrig få veta. jaja, det är en fin låt och sådär ja. nej, nu ska jag avsluta med lite natta-citat och sen fortsätta ha två olika samtal med onna och skriva lite.:)

(vi har precis pratat om att folk pratar om ointressanta saker)
natta: min rumpa fryser.
jag: jaså.
hon: eller iallafall min högra skinka. den vänstra fryser int alls.
jag:...
hon: jag tänkte at det var sån infomration du ville ha...

(jag har berättat om Gustav Vasas retardeda söner, svengelska är inte gjort för att pratas!)
natta: men det var nog mycket incest. det är ju därför det är olagligt. inte för att det är allmänt skumt, utan för att det ökar risken för incest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0