man måste älska lucia

alltså, jag minns inte vad jag skerv om den här dagen, så jag skrev om alltihop. skriver, I mean. Min dag började med lucia på skolan, sen varm choklad och lussekatt i matsalen och en massa tråååååk. sen underbar spanska där jag och linus skrev en fin saga om en husgris (ladugris, förresten), en häx-sommarkatt, två barn som blev förvandlade till fåglar och mystiskheter. love.:D

efter folkmusiksensemble var det lucnh som jag åt med Agnes, sara, signe, elin och linus. De tre sista lyssnade inte på mig och Agnes (och sara...typ), så ana min förvåning när Elin under en sann Agne-provocering (vilket innebär upprepningar av satans riktiga namn) ropar "halvblodsprinsen!" helt out of the blue. I, sort of, screamed. jaja, sen t¨åkiga lektioner och skrivargrupp där vi skrev om lucia och hade det jättetrevligt så som alltid. I so love skrivargruppen, och nu ska jag gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0