men det visste alla redan

Igårkväll sedan jag slutade blogga talkade jag med Hannah och hon spydde endast en gång. men det märkte jag inte, för jag sjöng för henne. fint va?:D sen idag har jag pratat med onna och hon har läst i emmy och roni. sweetest. mina favoritrader:
"(de fick) två hårdkokta ägg. äggen var dock hårdkokta."
"nu tog min inspirationsbok 1 slut, haha!"(inte ordagrant, men nästan)
"de andra" (lite för internt)
"den dagen hände inget speciellt, bara så ni vet..."

nej, nu ska jag ringa och seh ur min sjukling har det och sen äta julchokladboll, minsann och da!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

da

2010-12-05 @ 16:36:04
Postat av: Ronja

Jag trodde att harrys fraser var dina favoriter :d

2010-12-06 @ 13:15:35
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0