to be a lover you´ve gotta be tough

Igår var en dålig dag, fast den började och slutade bra. den började med ingen spanska så jag och Tatiana vallfärdade till algrens (det bli överraskning) och köpte choklad. tack.<33 sen ensemble och lucnh där jag låtsades att jag var delaktig, låtsades vara inkluderad, låtsades. sen svenska och engelska där jag inte gjorde nåt och mådde allmänt skit. sen fick jag prata lite md älskling innan en underbar skrivargrupp där jag och Anja upptäckte att vi helt enkelt är mycket smartare än hela gruppen och tänker likadant så bara vi fattar vad den andra säger (och ibland är vi den enda som hör den andra också). Jaja, jag älskar brendán flowers! hörde det hit? Nej! så på kvällen pratade jag mer med älskling om hp-logik(I enjoyed my moment o glory) och snöade sen in på satan, så som man gör såhär års (dåligt skämt, ignorera) så jag blev lite...inte jag. så är det än, och nu ska jag snart till skolan men det är lugnt. fast Tatiana messade just och sa att hon kan köra mig hem. say whaaaaat? jag har liksom en taxi bestäld?:o men jaja, gå vare.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0