you just ruined my favorite holiday

Idag har jag varit med Natta-lilla i malmö. vi åkte dit i färdtjänst och diskuterade min rapport om...färdtjänsten. ;) sen gick vi runt i triangeln och resten av kära malmö, åt burger king och köpte lite julaklappar. vi träffade dessutom några onda danskar, massor faktiskt. och sedan gick vi tillbaka till triangeln och köpte mumsiga och billiga pärlbollar som vi åt. sen åkte vi hem. det borde vi inte ha gjort. jag är så jävlar arg, ledsen, besviken och sårad att jag inte vet var jag ska bli av. ironiskt att det skulle sluta i prioriteringar, tycker jag. det var ju du som lärde mig det. och jag vill inte att det ska sluta. men löftesbrytandet måste ju sluta at some point, right? jag lovade att om du någonsin gjorde mig illa igen var det slut. "helt jävla efterbliven" och "dra åt helvete" räknas, tycker jag. och ja. jag vet att jag har gjort fel jag med. tro inte det du. och ja, det är klart att jag är ledsen för att jag bröt mitt löfte. men det finns proportioner till allt. det är inte mitt ansvar att du uppfyller dina drömmar. det antar jag att du klarar utan mig. jag fattar bara inte varför allt alltid måste bli så jävla stort...

Kommentarer
Postat av: Ronja

Men även det löftet verkar det som om du bröt...



Gick ni förbi glasburen?? :d

2010-12-19 @ 15:41:36
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jaså, det hade du lovat dig själv? Så vi ska inte kunna bråka alls, alltså? För det är ju inte som om du är den enda som mår dåligt. Dumma saker säger alla nr de är arga. Det viktigaste är att du vet att jag inte menar det, vilket du gör. Förövrigt tycker jag att du kan säga saker till mig istället för att skriva det i en blogg du vet att jag inte läser. Tycker inte det är okej. Speciellt som alla vet vem det handlar om. Det finns vissa saker som inte angår hela världen...

2010-12-21 @ 14:09:01
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0