and any given day I´d rather ride a limosine!

Aa, jag har inget att blogga om. Söndagskväll. Regina som sjunger om sina fyra barn. Msn. Hemkunskapsläxa som inte inte inte har gjorts. En klocka som bara går och går och går utan att jag kan hejda den. Hello saferide-låtar som passar otäckt bra in på mig ibland. Svårigheten i att trösta människor. Långa naglar. Trötthet. Värme. Smutsigt hår. En oerhörd kärlek till smutsigt hår av en anledning ni alla är trötta på. Längtan efter sommar. Och sommarregn. Längtan efter typ vad som helst egentligen. Efter mina grabbar. Efter dig. Efter mig själv. Och varför hamnar jag alltid i sånna här sorgsna funderingar när jag skriver fria blogginlägg? Sorgligt! Haha, not fair har ju country-inslag. Country är en mycket större musikstil än vad folk tror har jag märkt. Den influerar mycket. Jag är hungrig. Konstigt, för jag åt faktiskt ordentligt.

ska avsluta detta inlägg med ett par nyheter. För det första verkar jag slippa åka utförsskidor i sälen. skälde ut mamma lite smått och fick för en gångs skull min vilja igenom. För det andra (detta förstår ingen utom min familj) så har Stefan lämnat Alvars vänner! I´m so pissed off på denna wow-spelande, asociala wannabe-stockholmare! I wanna slå him men det enda jag gör är att blogga om det så alla ser, stämd, lär jag bli. skit samma. veckans vän på ingång. Snart är vännerna sluuut! vad gör jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0