from school

Hajhaj!
Detta inlägg skrivs vid kvart över tio denna morgon, men kommer säkerligen upp senare. Mitt trådlösa på skolan har beslutat sig för att inte permitta mig något Internet så jag kan inte utnytja det nu när jag är klar med the famous uppsats. Tror det gick åt helvete, men som alla påpekar tycker jag det är bra när det går dit. Så jag får säkert mvg på det eller nåt lika osannolikt. Yay.:/

Dock har jag lite optimistiska saker att prata om. Som att igårkväll ruuuulade, då jag spendade it on the phone med Honey. Vi kom fram till att Hannah skulle schlicka min rektor till schleckoschlovakien. Stavade jag som man bör nu Hannah?:D vi vill inte veta vad anders the wise man har att säga om detta. Nu verkar alla typ vara klara och nyss fick jag twix. Det var vääääääldigt välkommet då alla andra sitter här och käkar som idioter. Inte jag, however, jag glömde bort det. Det jag inte gillaaaa! Tora rasslar bland sina pennor här, och alla är tysta. Någon hostar. Slår vad om att det är Agnes. Tora prasslar med godispapper. Det fick man ju inte, sa danielle! Fyyy. Varför måste här vara så tyst? Man hör ju mitt knattrande jäättehögt. Kan inte Internet skärpa siiig? Typ snnälla. Neeeheee. Jag är hungrig och törstig som fan här. Sorg. Men det är mitt eget fel, så.

Nuuu vill jag bara härifråån. Tanken är att vi ska läsa i våra valfria böcker i svenskan nu men min är ju hemma och snart utläst. Det går fort och jag tror att jag hänger med på allting som händer nu. Ibland gör ju författaren en sån där catching-up. Han listar liksom upp vad alla personer håller på vid en tidpunkt. Det jag tycka om! Då man kunna komma ihåg, bryvärt. Tiden går låååååååååååååååångsamt. Oj, harkeltävling, blev det nu lät det som. Ingen vann. Jag är trött och pigg och oooj vad de prasslar! Vi poliiisanmääla! Oj, jag har fireflies på hjärnan nu kom jag på. Förut hade jag love affair. Det har jag haft läääääänge. Haha, Bernard är ju bra. ”har du skrivit namn på allt nu?” ”neej!” då fåår man ig, grabb lille. Vad babblar Agnesungen om? Ingen aning. Vad alla gör ljud med sina papper egentligen. Brukar inte tänka på det. Bara när jag blåågar. Jag tänker nog blogga tills jag får gå, tror jag. En halvtimme kvar. Ni kommer typ dö av uttråkning, moahahahahahaahhAhahahahahahahahahahahahahahahahahahah! Vad kul, när det står så många skrattmojar kan ingemar inte läsa det längre. Så han blir helt tyst. Vad spännande!:D

Vad ska jag mer blogga om då? Jag kan blogga om..att vi ska äta mat efter detta. Den är säkert jätteäcklig. Böhöhöhö. Men jag får överleva och sen ska jag ju till Tina. Det blir trevligt eller nej alltså jävligt hemskt men trevligt också. Varför måste jag skriva det? Hallå, jag skreeev ju det i mitt förra blogginlägg! Vad trött jag blir på mig själv. Varför måste Internet dampa sig? Det gör mig helt förtvivlad av abstinensbesvär och irritasion. Ge mig ett Internet, nååååååågoooon! Varför hakar jag upp mig på bokstäver hela tiden som någon random fjortisunge? D-et gillar jag inte det minsta. Nu ser det ju ut som om det är något d jag har nå emot. Det har jag inte, d är fint. D som i..dagny! nej, jag får ont av den. D som i..dans! nej, fy fan. D som i..finns ju bara dåliga saker på d! dadlar och danmark och dålig och deltagande (aktivt deltagande på lektionerna) och sånt. Nej nu vet jag! D som i delikatoboll! De är gooooda. Jag vill ha! Eh, normalt det här. Långt blogginlägg, blir det här.

Titta, nytt stycke. Ni behöver inte läsa vidare. Det är lugnt. Jag orkar snart inte mer! Mina armar gör typ ont av ansträngningen! Nu har jag snart bloggat i en halvtimme. Har jag inget liv eller? Svar jo, det har jag, men det är inte här. Mitt liv befinner sig på andra sidan havet. Djupt va? Herregud, vad minuterna segar! Tar ju typ en timme för en minut att gå känns det som. Segt som knäck ju. Låt mig sooova! Låt mig slippa iiidrott! I do not orka! Det får räcka så här. Jag ger upp!

Kommentarer
Postat av: Hannah

De som i Deathwish, din tröga..tröging. Och ja, du stavade nog ganska rätt tror jag. Och vad trevligt att det var trevligt. Och...gullunge. <33

2010-02-11 @ 20:00:51
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Axel

Vackert :) Påminner om vad som pågår i mitt huvud under lektioner (speciellt matte :))... Men det stavas Tjeckoslovakien, om någon bry ^^

2010-02-11 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0