Hannah Ruuules!

Haiiii!
Ja jag känner mig just nu som en sopsäck eller nåt men ska ändå blogga för pliktens skull!

Here we go. Dagen började med matte och franska och engelska och skit. På lunchen dök dock vikariegrabben upp igen. Han var även idag jättebryvärd och drog konstiga skämt, gnälde och utnämnde sig själv till "vinterguden". Han ville skriva en låt med peps persson och flummade ihjäl oss båda. På bilden ritade han diverse mög och bedömde min fula lergubbe med "konst!". Vi kom även fram till att jag typ känner hans lillasyster och att Jonathan är the master of uselessness! :D

Väl hemma har jag pratat med Hannah all evening och det har varit bryyyyyväääärt. Hon sjunger hassle för mig och nu har hon lyckats göra chokladpudding!:D jag äro imponerad. Usch, jag mår illa och grejer. :( usch. jag vill sova. usch. jaja detta skulle ju vara massa optimistiskt. Gud, Hannah, jag äääääääääälskar när du sjunger den där låten!! Inte hassle alltså, fast den med.xD nej, nu går det inte mer.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken låt? A bad dream?

2010-02-06 @ 16:19:59
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0