I think I´m on the bright side

Fast jag sitter helt sjukt obekvämt. illa, tycker jag. Ja, hjär är jag då i sälen. Sälar finns här inga.

Ja sen sist har det ju då, obviously, hänt en del. I fredags kväll pratade jag med Hannah och hon var myyycket trött.
"satelit, nu kan jag förstå! vad världen är liten och blå.."
Ja, smakprov. Igår pratade jag ännu mer med henne innan vi åkte, fast först slängde Sara i sig ett halvt pringelsrör på två minuter och vi sjöng det är så synd att du är så söt. Sen åkte vi alltså bil. Under resan han vi lyssna på best of bilcds med klassiker som movie star (som vi tänkte göra om i teknoversion) och bang bang eller vaddennuheter, på minuten, pang prego, spamalot och en konsig skiva som heter emmas goa låtar 5. Den är konstig, eftersom emmas goa låtar bara innehåller 4 skivor! Det som är sjukt är att den innehöll bryvärda saker som evanescence, anastacia, lisa miskovsky, cindy lauper och lite nostalgimusik. Fiiint. Hannah tycker att jag ska mörda hans. Stackars hans!:( jaja, sen kom vi fram till farmor och där farmade vi oss. Jag messade och tittade på melodifestivalen med Sara, Daniella och i sluter Henrik som kinda dömde ut hela tävlingen. Med all rätt!

Idag har vi åkt mer bil. Böhö. Eller va? Jag ju älska! Vi har idag hört herman lindkvist(<33), josef (älskaaa!!!!! och vi fick höra slutet för typ första gången), lite bilmusik (1987, the hoters och annat fint>) och tystnad. Tystnaden fick dock tvärt avbrytas när jag kved att jag fick ångest. Moha. Ja nu är vi här i det kalla helvetet utan satan och min nacke gillar inte min nuvarande ställning. Men jag inte bry, för den här låten är söt. inte för att det hörde hit. Men skitsamma! Nej, nu avslutar jag detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du skule nämt det om Hitler och golfbollen också. :D

2010-02-23 @ 12:29:00
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

På minuten!!! <333333

Men inte mörda Hans :(:(

Nej, nu ska jag lyssna på på minuten :)

2010-02-24 @ 19:45:55
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0