jag hatar den nya designen på publishme otroligt mycket.

Den är ful och onödig. Men det ni säkert inte bry. Ja idag har varit ungefär lika svart som igår, fast nej. som helhet har den ändå varit helt okej, men knappast bra. På morgonen var jag på väg att börja storgråta helt randomly och på kemin fick jag frågan om jag var helt apatisk idag. Min käre no-lärare blev inte förvånad alls när jag svarade "ja!". han känner mig, kanske. Har jag inte berättat om honom här? Det kändes inte så, fast jag bör ha gjort det. Jaja, alla har redan hört om honom.;) Lund är en underbar låt. Jag dö för, typ.:D men i alla fall så slutade jag otroligt tidigt idag men har wasteat all min tid. Och jag insåg nyss att jag börjar förstå already gone. Inte så att jag håller med henne, men jag börjar liksom förstå vad hon menar. Detta är skrämmande. Den här veckan är faktiskt skrämmande över lag. Har fått nya sorters dåligtmående, nästan börjat gråta i skolan och låtit sur när jag var glad. Eller glad och glad, men inte sur. Dessutom har jag ont i huvudet. och detta är alltid spännande och intressant. kanske borde dricka vatten. Okej, man ska inte ta andrastämma på skånska blindstyren. Det låter hemskt, särskilt som stämman sög och jag inte kan skånska. Men den här låten är så awesome, så man måste ju prova! Undrar fortfarandra vilka tjejerna i refrängen är. Marie gissar jag, men de är ju två. vem är det andra? *efterlysa* äsch, får räcka så, tror jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0