låt den rätte komma in-John Ajvide Lindkvist

Den här boken handlar om väääääääldigt mycket olika saker, fast mest om Oscar tror jag. Han är en mobbad grabb som älskar mord och är lite dryg, tycker jag. Sen träffar han då eli som är en vampyris. Yay. Sen finns det även ett gäng sorgliga alkisar och en sorgligare virginia-alkis och man får följa deras öden. Sen finns det även en läääskig pedofil (som jag iiiinte gillar längre hannah, trots min påtådda svaghet för pedofiler), en random polisgrabb, polisgrabbens typ styvson som är drogmoj och sen får man följa oscars mobbarunge litegrann. Fattar ni hur väldigt utmattande? Fast jag gillar den!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

låt emma komma in 5 minuter försent.... av jon kvistkvist

2010-02-12 @ 19:39:08
Postat av: Ronja

Oo, bor pedofilen i vällingby eller i blackan?

Verkar vara en bra bok, frågan är dock om jag vågar läsa den...

2010-02-15 @ 16:19:42
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0