"that´s one of my more briliant ideas. and between you and me, that´s saying something!"

Ja, denna onsdag har dugt. Kul ord.:D fast det har den inte alls kom jag på. Efter att förra inägget skrevs hade jag slöjd som var ok, lunch som var god, svaaaaaart svenska, ganska okej musik och helt okej elevens val innan jag åkta till Tina. Där var det svartare än svartast, och så var det enda tills jag sjöng på sånggruppen där vi sjunger en rolig låt nu. Sen sjöng jag med Sara och tog en massa stämmor. Det är bland det bästa jag vet, men inte när jag "leker pro" som Sara säger. Jag blev ledsen.:(:( nu sitter jag här och saknar Hannah (note: jag skrev namnet nu) och typ sitte här ja. ;) det sa jag ju. äsch, bjebb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0