this is stupiiid..

Ja, bara från boken det där. ja jag läste kommentarerna, och..hahahahaha! Inte den hans, onna lilla. en helt annan hans, nemligen min morbror. :D och jag inte tro ni ha kakor åt mig, agnes. Ni bevisa på måndag, annars jag inte komma på tisdag!xD för övrig information så är jag typ halvsjuk, och hemskt trött. För övrigt så älkar jag att jag har fått massa kommentarer, även om jag inte har arat på alla här. Jag glömmer. Juste, hitler glömde jag, kära vän.<3 var inte så pigg själv gissar jag. minns faktiskt inte. och på din senaste kommentar kan jag bara säga jaaaaaaaa!!!!!!:D ungefär. Vare mer? Jo, onnas andra. Ofta jag menade att jag var the master of längdskidåkning! Jag suuuuuger. xD och ja, jag hade missat nutella. det är konstigt, för åt det i somras, och då sög det. :o vare mer nurå? nää, deet jag inte tro troning. hejdå kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Hannah

ja, du är populär du..

2010-02-25 @ 14:47:08
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0