what did yah fall over for?

jag dör. Mitt inlägg försvann. Jag som är så bra på att kopiera. Sooorg. Vad ska man säga då? Jag orkar inte skriva om inlägget. Böhöhöhöhöhö! Men jag babblade om gårdagskvällen och dess aktiviteter med folket i stugan bredvid. Jag babblade om att man inte ska lyssna ouppmärksamt till prisoner of ascaban, för det är lite läskigt. Sen blubblade jag om hur roligt ordet blubbla är, och att jag drömde om min älskling inatt. sen kom jag på att så kan jag inte säga eftersom min älskling ju är hannah. och henne drömde jag inte om..tror jag. jag nämdne även att jag inte är kanibal och att jag är all alone här inne. golvet blir min död och här är ganska varmt annars kom jag på. detta var alldels nyskrivet, den meningen iallafall. nu får det va noog.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nääru, satan. Ge fan i mitt nickname. :D

2010-02-23 @ 12:07:12
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0