but the choir in my chest is always stuck on the chorus

Jag håller nu på och söka gymnasium, eller inte just nu obviously nu bloggar jag ju. Men i praktiken. Det känns otroligt mycket. Ska just till att välja andrainstrument. Kuul. Varför känns det så otroligt viktigt? Det gör det, iallafall. Men det blir nog gitarr. Det verkar ju så himla självklart för alla att det är det jag vill. Och det är det ju, så vad är det jag gnäller över? Det blir ju bara tjatigt att gnälla som jag gör. Det blir bra. Jag ska bli en gitarrmänniska på en ny skola där alla är trevliga och bra och underbara och shit. Det blir bra. Det blir det. Hör du det, kära läsarmoj? Det-blir-bra. Allt. Jag hjärntvättar mig själv här om ni inte märker det. Det blir underbart. Jättefint blir det. Och jag kommer känna någon. Halo ska gå där och Ebba också tror jag. Skulle vara fint att lära känna henne på riktigt. Så vi får väl se hur det blir. Det blir inte skit. Det blir det inte. Det är bara nåt jag här i detta ögonblick beslutar mig för. Så är det. Jag klarar mig. Det gör jag alltid.:D jag har ju allt jag kan önska mig. Jag har ju mina vänner. Jag har ju daj. Ta inte åt dig, om det inte är du.:)

Kommentarer
Postat av: Hannah

I get it. ;)

2010-01-31 @ 19:39:42
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0