dessa konstiga känslor!

de är överallt och omringar mig. Helt plöstligt bara kommer de. Den här var oerhört positiv, men likväl oerhört konstig! Vilken hemsk upprepning alltså. Det gillar vi inte.

jaa, sen sist har jag bland annat besökt vårdcentralen för att se om jag har gluten. det tror folk. Åhnej, eh, det var inget. Men liksom, ja, jag går ner i vikt. Ursäkta mig. Det ääär inge fel på mig. Morr. Dessutom tycker jag det är väldigt trevligt. Jaja, jag har även möblerat mitt rum och färdigmålat det i "grila". Nu hittar jag inte i det men det har en jävla underbar akustik. Det är för att väggarna är helt tomma, men jag har en fåtöljis och ett nytt (jävligt fult än så länge) skrivbord och ja, sånt. Cassie!!!! Jag älska! Fuck, det var inte cassie. Det var en jävla fireflight-låt. Nej, jag har inget problem med dem, förutom att jag blev grundligt besviken. Go to hell fireflight. Fast det där var inte riktigt okej att säga till ett kristet band. Inte ett dugg, men jag gillar hell. Alla suckar. Jag suckar mest. Jaja, vad har mer hänt? Idag åt vi kinamat och jag fick diverse skrattspasmer åt Sara och mor.
"Vilket roligt ord, det ska jag använda nästa gång jag spelar alfapet!"
Jaja, nu försöker jag hantera mina psykbrytiska pms-tendenser härborta. kan mörda vem som helst som kommer nära samtidigt som jag bara vill krama livet ur någon och bli kramad och gråta ögonen ur mig. Det är det bästa jag vet. Det var jätteskönt i lördags och söndags att få göra det. Men nej, nu får det vara nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0