det spelar ingen roll för mig

Lördag. Bortslösad morgon. Utan Hannah. Onödigt. Mamma lägger just nu upp it matters to me på youtube. vi hemnas för att halo redan gjort det. det känns dock inte bra. Falskt som fan låter det. Och det är ingen bra dag idag, som Tora brukar hälsa mig med varje morgon. Ingen bra dag alls. Sara, sluta sjunga på låten är du gullig. Fy fan. Jag borde inte inte inte skriva detta. Det är inte meningen. Svarta saker har en liten minitendens att bubbla upp. Och jag har en fruktansvärd skolångest on top of that, teknikarbetet säger jag bara. Fan vad jag längtar tills på måndag. Som om allt skulle fixas bara jag kom till en psykolog. Som om det finns något att fixa. Jag vet inte. Stryk detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0