det tog hundra år att skriva, men tar nog 1 minut att läsa

Nu sitter jag här och pratar med Hannah. Fast nej. Det gööööööör jag iiinteee. I normally don´t talk with my friends.:D never tried actually. Där..vaaa? undrar vad jag tänkte skriva, men vet ni? jag vann just en miljon. slog ut Lina i robinsson.:D jag är jävligt bra alltså. nu tänker Hannah chatta med da wiinner. men jag är ju häär, så det ääär ju onödigt.:D där nere har de överaskningsfest för Erik den allsmäktige. Han matchade sin tårtis.:D vet ni? Jag är oerhört dålig på att blogga när jag skypar. detta inlägg står liksom orört större delen av tiden. Det jag från början tänkte säga i det var till Agnes. Jag vill inte läsa någon random bok om min grabb, han är min och skall inte skrivas om!! Och förresten har jag nu börjat läsa remember me, visst äär jag duktig?:D:D och efter det ska jag kanske kanske läsa undomestic godess...men vi får se. nu drar jag. vet dock inte i vad. ett snöre som gör så att det hälls vatten över er moahahahahahhahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktigt duktigt :) by the way bokken om numair skull handla om hans uppväxt.....

2010-01-31 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0