hungern slår till igen, värsta kriget härborta

Hellu!
Onsdagskväll, en sångmoj avklarad och monster i öronen. Den hade jag på hjärnan förut och allt möjligt. Som om någon bry.

Jaja, vi börjar ett nytt stycke angående sångmojen. Där fick vi veta att vi skulle ha en löööv-konsert. Regina är förkyld. Låtere som. I sjutton fall, ja, lööv.konsert var det. Vi ska sjunga nåt som heter "ett liv för mig" och det verkar ju mindre intressant tycker jag. Fast den dög.

Nytt stycke igeeeeen! Jag hatar styckeindelning. Det ser så fult ut, men jag vet att jag är den enda som anser det so well. Jag skulle prata om hungern i rubriken. Jag år ju mat innan mojen, fiskgratäng, inte mycket men det är ju ändå jag så. Sen kom jag hem och var svinhungrig. Åt ingen mat, men en jackie, de möglar ju annars! Sen åt jag en macka med mor och nu..ja nu är jag otroligt hungrig igen! Jag fattar inte vad det är för fel på mig. :s

Nuuuu börjas ett avslutande stycke. I den här låten ska det tydligen finnas en ton som är otroligt lik mig. Braille, heter den, roligt nog. Synd att den inte handlar om blinningar! Där någonstans ska nog tonen vara. Den där är Regina, inte jag! Jag hör det verkligen inte! I alla fall utom ett som issbrukar jag utropstecken. Vi hade en lång diskution på slöjden om hur man skrev detta tecken i punkt. Oj, det kanske var där tonen var? Så kanske det var, jag minns inte vad Hannah den allvisa sade mig. Nu slutas det här. med bloggandet, alltså.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är inget fel på dig. Ät när du är hungrig för sjutton! Det behöver du. Jag är också hungrig. ;)

2010-01-15 @ 09:46:00
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0