"hur mobilen slutade fungera" krönika av Emma, Bernard, Elise och Tora

Smaken av bateri

Jag satt vid datorn här om dagen. Inget ovanligt med det, ingen varning gavs om vad som skulle hända. Det var en augustidag i mängden och helt plötsligt drabbades jag av en oemotståndlig hunger. Det närmaste till hands att tugga på var min mobil. Snabbt slet jag med tänder bort varningslappen som upplyste mig om att vad jag gjorde var väldigt fel. Vad som hände sedan är oklart. Inom bråkdelen av en sekund hade jag avlivat min mobil. Jag kände smaken av dess blod eller också var det bara metallen. Sakta drog jag ut min svarta byrålåda där jag kallblodigt skulle begrava min älskade vän. Vänta, vad skådar mitt öga? En mobil, begravd under mina läxböcker. Vila i frid. 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahahahahaha!

2010-01-15 @ 09:50:43
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0