I am Hannahs regrets

Nej, det är jag inte. Det skulle vara sorgligt, men det är en rad ur monster. en mer gripande låt eller historia får man tamigfan leta efter. Lyssna gärna, men kolla först upp vad den handlar om. Utan det är den rätt tråkig. Undrar vad det här är för skit? Lily Allen, var det. Brittiska! Men om hon bara ville byta namn. Jag vill mörda henne för det där namnet. På tal om namn så, nej, jag kom på att det var irelevant. Ursäkta att det här är oerhört förvirrat. Jag undrar om jag själv kommer fatta det sen. Vissa saker i min årsmoj till exempel fattar jag inte. Till exempel har jag skrattat en del åt några skor, står det. vad är det för några läskiga skor? Ofta man skrattar åt skor! Jaja, jag får väl ta reda på det jag. Jaja, vad har jag gjort sen sist då? Sovit, mostly. Legat hela morgonen och hört rasmus på luffen där nere som Sara tittade på. Jag låg och undrade om jag hade sett den förr. Det är ganska många filmer jag inte sett, eftersom jag lyssnade på band så mycket när jag var liten. Lite fail, sådär. De klipper ju alltid bort allt kul när de gör ett band. Sorgigt. Jaja, nu räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0