omvänd skrivkramp

Angående rubriken i förra inlägget så hade den en anledning. Sara var med på radion igår och tävlade och grejs. Ville bara notera det.:D

Dagens rubrik är vår nya antologis titel i skrivargruppen. Jag kom på det, men alla trodde att det var Hugo. Vi blev sura, Hugo och jag.:D

idag var det då tisda. Rätt bra dag. Först matte, sedan spanskaprov som är rätt lätt. Fysiken förflöt och sen slängde jag i mig fisk i 190 innan engelskan. Fast den drog jag ifrån för att ha ett snabbt deeptalk med Susanne. Sedan svenska och so som var ganska awesome. Agnes var galen och underbar. :D och hon har inte provocerat mig en sekund! Wow, alltså. Well, nu sitter jag här och...äter onyttigheter. usch. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0