so here´s another monday morning

Morgon är det ju inte, but well. Idag började då skolan. Idag har jag börjat skolan igen, dårå. Det sög lite sådär sjukt mycket. Men lärarna bjöd på frukost och var allmänt söta och då speladesmitt eget guilty pleasure; simon and garfunkel. Aj löööööv them so terribly much! Men sääg inte till till anyone så är ni rara. Kul ord.:D wellwell. Sen var det ju trevligt att återse Agnes, Tora, Halo och alla andra igen såklart. Även om Agnes inledde med att ge mig pleasure-pain som alltid. Fast nej, det var väl mitt eget fel och ingen annans. Och det var mer pain än pleasure. Inte kul. Usch nej. Sen hände mest ingenting. Ser du nu varför jag inte berättar om saker? Jag har ingenting att berätta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju inte som om du alltid har musikanalyserat. Det fick du ju från mig.

2010-01-11 @ 18:05:15
Postat av: Anonym

Och den där kommentaren blev väldigt annonym. Inte för att det var svårt att förstå att det var jag, menmen.. ;)

2010-01-11 @ 18:06:42
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Hannah

Men whattafuck! Jaja, jag ska sluta spamma din blogg.

2010-01-11 @ 18:07:32
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0