torsdag, kära folk

Hejehj kära folk.
Nu är det då torsdag. Det har inte hänt något spännande alls. Har fått fason på powerpoint och träffat spykens rektoris. Hon var rätt trevlig och det lär ordna sig med gymnasiet. Känns otroligt skönt att ha allting settled.:) Wellwell, mer att säga? Just nu mår jag inte så bra så jag kan inte vara kreativ. Det kan jag ju inte annars heller, men you know what I mean. Varför är mean och mean samma ord? liksom, mena och taskig. Man kanske menar att vara taskig då alltså. Sånt är mycket spännande. Liksom "aa, vi har inga fler ord, vi tar ett redan använt ord!". Smarta jävlar. Nej, alltså, det här går verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe satan numair nicko bluntie sirius!

2010-01-28 @ 19:05:28
Postat av: Hannah

Agnes. ;) Ja, iallafall..jag har också tänkt på de där. Fast med ordt lie.

2010-01-29 @ 10:31:23
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Hannah

det finns en anledning till att jag ogillar att läsa din blogg. Det är att jag inser hur liten del av ditt liv jag faktiskt är. I de tre senaste inläggen har jag inten ämntsalls, och annars blir jag bara nämd i förbifarten. Det är då jag inser att ag ju faktiskt bara är en liten detalj, precis som alla andra. Jag gnäller inte, och vill inte att du ska ändra på något. Jag bara spekulerar. Så ursäkta om jag inte storälskar att läsa din blogg. ;)

2010-01-30 @ 11:23:43
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0