vi provar ett normalt inlägg

Eh, ja, vi kör på ett lite mer civiliserat inlägg än det förra vilket blev..blev..långt. men hallå, jävla skiva! ta ej slut. det man inte få! Nu jag satt på ny skiva. Bok mycket bra. Handla om himmel. Jättefin vara. Nu jag sitta här, chatta med Tora om Ryssland. Men hon ignorera moi nu. Hon ha crush på ryssland. Ivan, han heta.:) mycket konstigt. Vara serie, alla länder vara folk. Det inte gå så bra blogga till bok. Bok vara för bryvärd. Då man bara blogga om bok, och det jag inte vilja! Nåja, vad hänt sen sist? Jag varit mycho sentimental och tänkt mycho och mått mycho dåligt. Men nu jag må ganska så br. :) bra, heta. Hjälp! Mördare i bok först lät som Satan. Fast det vara fakta om Satan endast jag i hela värld ha koll på. Fast..men, började jag inte förra meningen med fast? Det man inte få göra! Ordupprepning fult. Vilken jävligt sjuk mördare! Han är lääskig. Hannah nog skulle gilla. xD hon gilla läskiga mördare. Jag just nu sakna henne mucho, men det inte vara nytt. Nej, detta inlägg suga, varför jag började? Jag sluta nu meddetsamma.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag tycker det rulade. :D jag saknar dig också. Och jag gillar bara läskiga mördare när de är kreativa.

2010-01-08 @ 14:53:52
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0