wednesday

Här sitter jag och hör Chapman bröla om helvetet. Okej, man kan nog inte riktigt säga att hon brölar. Det är nog lite för maskulint, känner jag.;)

dagen började med en jättefin morgon. Tack.<33 iallafall, så började sedan dagen i skolan. Men lilla Tracymänniska. Inget skitsnack om djävulen. Nej vet du vad. Jaja, skoldag, var det ja. Spanskan var halvt lärarlös och pointless. Sen träffade jag Kirre och pratade med henne lite om the famous fantompenna. Sen så var det slöjd, ochh jag har faktiskt börjat gilla slöjd. Läskigt, tycker jag. Men mycket, mycket fint. Undrar vad jag skrev där? Jaja, efter den särdeles trevliga slöjden var det lunch då jag flummade med Agnes och Tora vilket jag gjort hela dagen. Idag berörde samtalet bland annat antenner. Alltså jag kan ta stämma på den här låten. Så oerhört coolt.:D undrar om den är rätt egentligen? Känns så, men sååå lätt kan det bara inte vara så här lätt att ta stämma. Då borde jag ju alltid ha kunnat det, och alltså måste jag göra nåt riktigt fel. Fast jag gillar min stämma iallafall. Eh, ingen nog bry. Vi fortsätter till svenskan. Där läste vi krönikor vilket var kul, men jag mådde jättedåligt i slutet av lektionen. Detta höll i sig på den ångestladdade musiken men det kanske blir ok på revyn. Anna föreslog Amy Macdonald och det kanske går. Fast jag lär ju sjunga på..skotska.:D jaja, hinner inte mer nu, mat.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Varsågod. :P

2010-01-15 @ 09:48:52
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0