cause I have a hunger you know how to feed

Idag är det fredag och jag mår ganska bra fast har konstigt nog mensvärk idag igen och det förstör lite. Men igårkväll var det fint i telefon med älskling, jag fick ett äkta lorelai gilmore-utbrått på hennes familj och hon stannade sen när jag sov alldeles för sent.

idag har jag först lyssnat på andra halvan av Amanda Jenssens sommarprat och kommit fram till att hon är konstlad(och att vem som helst skulle vara det), har dålig musiksmak och har otroligt roliga saker för sig. Hon är lik mig med sina sniglar dessutom! Jag saknar mina sniglar. Seriöööst. :( anyhow, sen har jag omarbetat lite och pratat med älskling. vi kom fram till att lukas borde gå på hvp(hund & valppsykiatrin) och att allt bara är ganska...vaaaa???? Okej de sista orden minns jag inte att jag skrev. Men nu sitter jag här med torra kanelsnäckor och gammal cola som faktiskt var riktigt god. Fy fan vad dåligt jag mår fysiskt just nu. ge mig en ipren, kära Gud! Jaja, nu ska jag sluta blogga och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0