cold day in july

Hajhaj!
Jag har länge väntat på en dag att ha denna låttitel som rubrik på, och idag verkar perfekt. Sen sist har vi åkt omkring i omgivningarna och jag har...kört bil! Det var dramatiskt vill jag lova, men awesome var det. Sen på kvällen har vi gått på en promenad och spelat med andra ord och kanasta. Bifogar ett gäng citat.

Sara ligger i min säng och jag lägger mig på henne för att markera.
hon: Näää! Mamma, ta bort den!

Sara(sjunger på under ytan): Jag tänker på dig ofta, som du varit min egen bror. Då hade också jag förvandlats till en nästa utan snor...

under med andra ord.
mamma: en massa sånna träd som man tar in på julen och du står mitt i dem.
pappa: grankvist?

mamma rabblar upp apsorter: gorilla, orangutang, tiger...

mer blir det inte. godnatt. men en video får ni tror jag.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0