dagen fortskrider

Hej sötisar!
Oj, så kärleksfull man kan låta då. Fjortisvarning. :D jaja, sen sist har jag och sara firat ytterligare med godis, chips, cola och greveholm. en gissning om vi mår illa nu!:D men de sa en massa otroligt roliga saker som vi aldrig hade hört förut eftersom vi bara sett reprisen som är helt nerklipt. För er information räknar jag fortfarande grattis, och vi ska snart äta lasange och sen gospla. och det känns faktiskt helt okej. men jag vill att hannah ska svara, och fan nu skrev jag det meten jävla bokstav igen. Min pekfingernagel fastnar i tangentbordet och jag borde skriva. hur det hängde ihop tänker jag totalt inte berätta. Nu lyssnar jag på the kind och jag kinda älskar den låten. Jag längtar efter min nya födelesedagsmusik men inte lika mycket som jag brukar av någon anledning. inget som är jätteeftertraktat tror jag. Men det vet man ju aldrig! nu låter lasey lite som jag, när hon ursäktar sig till alla. I´m sorry everybodyyy! Men det känner inte jag för och vara. Nu länkade sara till mig, vad kul. jaja, hejdå alla trevliga- och även otrevliga ungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0