jag vet hur han ser ut!(torsdag, typ halv åtta)

Heeejjj!
Har haft en fullkomligt underbar dag idag. Började den sent efter sjuka drömmar om jess, musikaler, the tamburin man och graviditeter (alla punkter någorlunda separata) och sen drog vi iväg till västervik. Detta var en…riktig stad! Det du! Så vi shoppade och köpte skor, åt mat och åkte sen typ hem. Fick prata med Hannah båda bilresorna och det var fint så länge det varade. Sedan stannade vi och åt glass i lofta hammar och Sara blev obsessed av sin glass. Det var trippelchoklad, strawberry cheesecake och saltlakritsströssel i den och det var tydligen viktigt.:D

Väl i stugan såg vi lite gg innan vi spelade allsång på skansen. Det var hysteeeriskt kul och pappa vann en gång, tänka sig. :D alla nynnade som krattor och hade otroligt roligt! Jag ääälskaaar min familj! Till slut skrattade jag som en idiot och var allmänt hög, låg på golvet och ylade tills Sara atackerade mig. Ett par citat så lämnar jag er sen.

Sara: vänta, jag ska ta bort smulor ur bhn…

Pappa: fuuusk!
Alla andra: näää, vadååå?
Pappa: Mamma gissade rätt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Saras citat var ju inge kul. Låter ju bara som ett citat direkt taget ur min och Mysans vardag. Speciellt som hon hette "Grejs i behån" i min kontaktlista...

2010-08-02 @ 03:25:08
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0