kärlek och sånt

Hannah är här ikväll också men hon sover inte än vad jag kan höra. Jag hör konstiga ljud från henne men det är ingen ovanlighet. Lät som...en läskburk. Skumt.:D jag är pigg nu, konstigt nog, jag som var så trött innan. men jag ska inte staya up long har jag lovat mig själv.:) och det blir ingen video idag, för hon sover och då vill jag inte störa henne med videoklipp som stör. Min kväll har varit fin och hannahig om ni undrar. Vi har varit lite extra vi (om man kan säga så) och allt känns bara bra. faktiskt.<33 och nu ska jag inte blogga mer. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag..drack inte läsk. :P

2010-07-12 @ 20:25:01
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0