människan av året och du vaaaann!

Ordagrann översättning av Regina Spektor som sjunger fint. Spelar gör hon också väldigt bra. Hon är cool och jag vill vara hon lite lätt sådär. Jajaaa, idag är det fredag och jag åker imorgon. Det känns fint, behöver kanske komma bort men det känns som om jag är borta jämt så kanske inte ändå. Men jag skulle vilja fly bort från allt det röriga jag finner mig mitt i just nu, fast det går ju inte så det är väl inte alls därför jag åker. Jag åker bara för att. Nu gjorde jag mig själv down med det här inlägget. bra Emma, bra! Jag insåg förresten nyss hur snyggt mitt namn är. Emma. Jag gillar det, kom jag på. Jag låter förkyld när jag sjunger. Kanske är rester efter inatt, men har inte tänktj på det förrän nu. Blev typ rädd för hur det lät. Jaja, vad har jag uträttat idag? Jag har beskådat vad pappa har uträttat, han har nemligen funnit filmer! alltså, en massa hemmafilmer som jag trodde var borta. Känns lite överdrivet fint att de finns kvar faktiskt. Saras söta jess/rory-video och sånt liksom. Jess dök upp i gilmore girls igår. Sara blev exalterad och jag trött. Jag gillar inte Jess! Han är dryyyyg. Anyhow, ingen bryr sig insåg jag. Gud, nu lyssnar jag på mig själv. Detta var fan riktigt länge sen. Ugh! Hur kom jag ut ur den där otroligt failade ungen? Herregud alltså. Oj, det där kommer jag inte ihåg att jag skrev. Det var nog fem minuter innan jag spelade in låten. Oj, nästan fina toner och den där nya texten var ju riktigt fin. Ofta nya texten, den är liksom rätt gammal den med. Den där låten handlade för övrigt om sikar 05, vilket var ett hemskt år. Jag satt och grät och lyssnade på welcome to the city medan Onna sov och inte brydde. Värsta traumat i min barndom. Sen anställde jag en ledare som psykolog,o och träffade henne nästa år. Förlåt, men vadå nästa år? Ofta bara ett år mellan. Det känns ju typ som nyss. Men jo, så äre. Otroligt skumt, och vad var det där jag just fick en vision av? Såg gott ut. Undrar undrar. Amanda undrar vad klockan är och det är hög tid att väcka älskling kan jag svara på den frågan. Så nu är det nog med alla dessa fina ord.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0