segelstorp

Har haft ett rätt okej dygn i segelstorp nu med Agnes (Hagsund) och hennes familj. Vi har spelat kort, köpt glass, skrattat åt söta ungar, varit nostalgiska över tider som flytt (mest revyn och filmerna) och lyssnat på pappas sommar-cd i bilen. Den bjöd p härligheter som breakfast in america i original (”och ni är inte ens liiite förvånade över att jag kan hela…”), ice queen, atero dominatos (man måste älska sabaton…även om man inte bry dem), hansen-nostalgi, the hooters(dålig låt dock) och min älskade from the inside. Fin skiva- och vi har inte lyssnat klart heller! Underbart. Hade också en fin konversation med älskling om rymdresors fördelar och nackdelar. Ja, herregud, det är s åcoolt att man mår illa som jag konstaterade. Jajaja, nu ska jag duscha tänkte jag innan kvällen. Awesome!

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Jag tror inte det. Kan jag ju förstås inte veta helt säkert, men ni har i alla fall inte gått på samma högstadieskola. Det är jag rätt säker på.

2010-07-22 @ 23:01:19
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0