sixteen

Emma är nu jätte-officiellt 16 år gammal vilket känns skönt för jag råkar nästan alltid säga fel så nu kan jag säga rätt. känns...hemma.

dagen började fint med precenter. årets: hörlurar(så totalt vad jag önskade mig), usa-kläder, skivor (nu äger jag hela 4 skivor!), böcker och massa musik som jag inte har hunnit kolla upp. Sen blev det någon timmes gilmore girls med min älskade födelsedagssyster och sen drog vi ut på stan. innan dess fick jag även en handväska av min syster.<33

på stan köpte vi dyrt godis, åt på saluhallen, lyssnade lite på musik och pratade om allt möjligt. Jag seriöst ääälskar min systri.<33 väl hemma nu sitter jag mest här, äter av mitt godis och känner lite depresion över att vi ska gospla ikväll men annars mår jag himla bra som man bör. jag och sara räknar grattis för fullt och försöker slå varandra, men jag är rädd att sara liksom vinner ganska hårt.;) jaja, see you lovers!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Saluhallen! <3 Där har jag ätit med dig.

2010-07-12 @ 20:23:41
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0