sleepless beauty

Hannah tänker sova i mina hörlurar och jagundrar hur Lukas hamnade på baksidan. närmare bestämt utanför mitt fönster där han står och skäller på några skånska grabbar som sjunger vi gratulerar. Jag förstår verkligen inte. Jaja, denna dag har iallafall varit väldigt trevlig (och det tror ni ju på efter förra inlägget). Den har spenderats ganska mycket i telefon med älskling, vilket jag har gillat. Har också ätit paj vilket var rätt kul för jag satt och pratade om att jag skulle äta paj när mamma kom in och sa "vill du ha paj?" fast ingen annan tyckte det var roligt. Alltså jag skulle totally störas av detta om jag var Hannah men hon gör inte det verkar det som. Nu är hon jättetyst så jag antar att hon verkligen försöker sova. jag äter pringles, och det var så länge sen att det blir lite nostalgi. Min pringelspaketssamling utökas, yaaay!:D den är seriöst det coolaste jag äger. Inte för att jag äger så himla mycket men ni fattar, och nu ska jag gå. c u eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0